Handlevogn 0
 
 
 

BLI MEDEIER - PRIS PER AKSJE 20,- (minste tegning 500 aksjer)

 

Sjekk de 4 kommende globale mega trendene her:

Kort introduksjon til Norwegian Energy

 

NEWSFLASH! Innovasjon Norge ARKTIS går inn og støtter utviklingen med 700.000,- kr. og vil være med videre -

 
 

VI UTFORDRER DE INTERNASJONALE GIGANTENE MED REN ENERGI FRA NORD!

Vær med på utviklingen. Du kan ta direkte kontakt med Mads Bækkelund på 92163985 eller mads@norwegianenergy.com for å diskutere muligheter, eller tegne deg her:

Mens tradisjonelle energidrikker risikerer påbud og forbud i enkelte land, går vi andre veien og tilbyr næringsrike og velsmakende energidrikker som gir deg bedre helse, og bygger immun forsvaret ditt. Dette kan være et godt poeng i vanskelige tider, vi har rasjonell produksjon og vil være “folkets drikke”. Bli medeier i et norsk selskap som er godt rustet foran en kommende global megatrend, med bærekraftige sunne drikker.

Norwegian Energy tar nå steget fra grunder bedrift til profesjonelt selskap, og jobber med og sette ny organisasjon og skalere opp.

 

Norwegian Energy sammenlignet med andre konkurrenter

 
 
 
 

Ny fabrikk i Lyngen

Bildet viser den planlagte fabrikken i Nord-Lenangen i Lyngen (1,5T nord av Tromsø), som vil være tung på forskning og utvikling av marine rest råstoffer som fiske protein, omega 3 og tang & tare, og vi vil jobbe tett med oppdrettsnæringen. Råstoffene blandes inn i Norwegian Energy, og erstatter kost og vitamin tilskudd. Fabrikken vil produsere pulverisert råstoff som selges i 25 kilos tønner, som blandet med juice er nok til 4.000, 0,33 dl bokser. Vi samarbeider og selger pulveret til utenlandske bryggerier, som produserer og tapper Norwegian Energy selv, og selger til eksisterende kunder både i dagligvare og Horeca. Det medfølger en bryggeri og merkevare håndbok, og vi assisterer bryggeriene i produksjonen. Rest råstoffer fra tare foredling vil omdannes til gass som brukes til og varme opp bygget.

Artikkel i Nordlys om planene i Lyngen finner du HER



Hvorfor du bør satse på Norwegian Energy nå

  1. Norwegian Energy AS har 0 bankgjeld og 0 skattegjeld, alle investeringer er kostnadsført og betalt over driften.

  2. Vi har ferdig 4 forskjellige perfeksjonerte drikker med sunn norsk energi som gir bedre helse, og som skal ut og konkurrere med bla. red bull og cola, og vi er nå klare for og skalere opp.

  3. Google innvilger hvert år partnerskap med noen utvalgte bedrifter som får gratis tilgang til globale markedsanalyser og kampanjer, vi er en av disse.

  4. Nytt styre og ledelse på vei inn med bakgrunn fra oppdrett, dagligvare og bryggeri. Gründer Mads Bækkelund går over i rollen som markedssjef.

  5. Team med ernæringsfysiolog, SoMe-koordinator og salgsagenter på vei inn.

  6. Unik fabrikk for maritimt råstoff bygges opp ved Lyngsalpene.

  7. Norwegian Energy lanserer eget lojalitets program THE FJORD EXPLORER CLUB. Medlemmer får et digitalt medlemskort som gir fordeler i form av rabatter på drikke og tur utstyr.. Medlemmer får også “først ute” tilbud på ski og sykkel cruise, og kan tjene penger på deltids jobbing ved og representere Norwegian Energy på hjemstedet.

  8. Mads Planlegger nye TV serier

  9. Nye internasjonale nettsider og nettbutikk åpner snart. Vi er såvidt i gang med eksport til Frankrike og Nederland.

  10. Norwegian Energy bør ha en markedsandel på minimum 10% i Norge noe som tilsvarer en omsetning på rundt 500 millioner. Ambisjonene er samme der vi etablerer oss internasjonalt.

 
 
 

Vil du være med å utfordre de store internasjonale bryggeriene? 

Norwegian Energy:

·     Er ikke tilsatt sukker (kun naturlig fruktsukker)

·      Inneholder kun rene råvarer, uten syntetiske E-stoffer

·      Kan gi bedre hjertehelse og styrke immunforsvaret

·      Gir et energisk push i hverdagen

·      Er deilig tørsteslukker

·      Gir et statement om at du er en aktiv positiv person, som tar hensyn til egen helse og samfunnet rundt deg


Vi er stolt av å være først ute med denne unike idéen, og det kommer snart flere nye varianter av Norwegian Energy på markedet.

Etikett rentegnet for lakkering på Ball sin bokse fabrikk.


Dagens Næringsliv har gjort følgende analyse av energidrikk markedet - som avslører et internasjonalt multi milliard marked, som bare i Norge omsetter for 4 milliarder årlig (2022). Det er også gjort en global analyse som du kan se her. Allikevel er det ikke rett og sette Norwegian Energy i bås med usunne energi drikker, da vi vil ha en markeds posisjon og markeds miks, som setter oss midt mellom Coca Cola og Red Bull og er det tredje store drikken segmentet.

Vi har en voksende tilstedeværelse i det norske markedet, og vil nå ekspandere mot nye internasjonale markeder. Du kan også følge med på vårt butikkart for å finne den butikken nærmest deg i Norge som tilbyr Norwegian Energy, Vi tilbyr deg nå muligheten til å bli medeier og partner i morselskapet Norwegian Energy AS (org.nr. 918842454) med tilhørende søsterselskap Marin Energy AS (org.nr. 925327719). Hovedoppgaven til Marin Energy er å produsere råstoffene som brukes i energi drikkene, mens Norwegian Energy har fokus på å representere og selge merkevaren på en best mulig måte.

SE VM MESTER I KITING KARI SCHIBEVAAG REKLAMEFILM FOR NORWEGIAN ENERGY.



EMISJONEN

Norwegian Energy er prøvd og ferdigutviklet på det norske markedet og vi besitter kompetanse, formler og teknologi som er klar for industriell skalering, og er nå klare til og gå fra «start up» til «scaleup». Vi gjør nå følgende;

Norge: Etablerer telefonsalg med “Industri ordre”, som vil gi oss rettigheter til å legge inn ordre selv på vegne av butikkene, i dag må vi oppsøke hver butikk og de må legge inn ordre selv. Vi ansetter en telefon selger som har kontakt med 30-40 butikker om dagen. Vi øker butikk salget til 15 millioner i 2023.


Nettbutikk

https://www.directhouse.no/ i Arendal er vår logistikk partner som både lagrer og sender ut varer daglig.. Vi går fra hjemme snekret butikk til proff Google og So Me optimerte sider, og øker salget til 5 millioner i 2023 i nett butikken. For og få til dette starter vi på følgende ORGANISASJONSPLAN.

Så starter eksporten..

Formålet med denne emisjonen er å bygge en proff organisasjon, å gå på børs innen 3-5 år (verdi 250 M?), med en ledende sunn energi leverandør basert på marine rest råstoffer.

Aksjene registreres i et eget system hvor alle styre papirer, transaksjoner og kjøp / salg foregår www.adminflow.no som du får tilgang til, og er sykronisert med Altinn. Det er i dag 3,184,630 aksjer i selskapet. Dette øker med mellom 250.000 og 750.000 aksjer etter emisjon våren 2023. Vårt LEI nummer er: 254900N7EBQQMT1D8M78.

Selskapet har til nå brukt 5 mill. på og utvikle design, resepter, analyser og prøve salg, og er klar for skalering. Vi har derfor et fremførbart underskudd på kr 3,213,406. REGNSKAP 2021


Formaliteter:


Hva vil kapitalen gå til?

Pengene vi mottar fra denne emisjonen vil primært gå til utvikling av eksisterende produksjon, salg i nye markeder og produktutvikling. På denne måten vil vi kunne få en raskere ekspansjon, slik at vi kan nå målene våres - å skape en sterk merkevare internasjonalt. Se investerings budsjettet her:

INVESTERINGSBUDSJETT

Fabrikk utstyr: kr 2.000.000

Nettbutikk og automatiserte kampanjer: kr 500,000

Ansattebuffer: kr 2,500,000

Lakkerte bokser kr: 3.300,000

Markedsføring Kr. 1.000.000

Sum: kr 9,300,000


Driftsbudsjett

 



Vår produktmiks, våren 2023

Det kommer også en litt mere “eksklusiv” glassflaske myntet på barer, cafeer og hoteller, som skal være med og løfte oppfattelsen av Norwegian Energy som et rent produkt. Den er basert på aprikos og kollagen drikken vår, med jordbær dyrket ved Lyngsalpene.

 

Vegansk tang og tare med spor av B vitamin og omega 3

 

UTVIKLING

Vi har ferdigstilt verdens første plantebaserte og veganske energidrikk basert på blåbær og tare. fra Lyngenfjorden Analyser viser at drikken er en kilde til B vitaminer, omega 3 og inneholder mange av næringsstoffene du ellers finner i grønnsaker. Testpanelet til Norwegian Energy med 5 medlemmer fra 18-22 år, påstår at smaken på drikken med enda litt mer blåbær, vil bli en attraktiv konkurrent til Monster. Samtidig som vi er 100% bærekraftige med et nytt anlegg på tegnebrettet, hvor rester fra tare prosesseringen går til elektrisitet og oppvarming av lokalene.

Måten vi produserer råvarer på bidrar også til at miljø avtrykket på frakten av produktene blir betraktelig mindre. Her kan du lese vesentlig informasjon om veien videre, og se bilder av utstyret som skal inn i fabrikken.

MARIN ENERGY PROSPEKTET

 

Andre trekk

·      Det planlegges nye TV serie med Kaptein Mads: «Oppdrag Finnmark». Forrige (nåværende) TV serier ruller i 20 land. TV-serien

·      Vi introduserer en “Explorer buss” som reiser Norge på kryss og tvers, og promoterer Norwegian Energy.

·      Vi sikter oss ut 10 festivaler med frisk natur og sport som vi ønsker og delta på, gjerne som Fresn, Malakoff og Vinjerock.

·      Egen eksport sjef, som står for bryggeribok med analyser og godkjenninger.

·      Lage pulver til forsvarsindustrien og utviklingsland, vurdere egen ansatt. 

·      Invitasjon til styre arbeide til medeiere.

·      Patenter & Varemerke.

·      Søknader om støtte til Norgesgruppen og Enova.

·      MB går av som daglig leder og jobber deretter som markedssjef..

En av de viktigste oppgavene er å klargjøre budskapet, og sikre vår posisjon:

 Folk ønsker mindre “politiker snakk” og mindre forurensning av samfunnet, mere av rene sunne varer med samfunnsansvar, og Norwegian Energy treffer begynnelsen på en global megatrend, med sitt fokus.

 

Hovedpunkter:


1. Avtale med norgesgruppen OG SAMTALER MED COOP OG REMA

Norwegian Energy er tilgjengelig i flere Meny, Spar, Joker og Bunnpris-butikker landet rundt, men du finner oss også på enkelte Coop butikker som som tester oss ut, med de store Coop OBSene i Harstad og Tromsø og sentralt i Bergen. Det finnes også en rekke selvstendige steder. Dette arbeidet skal intensiveres med egen representant i Oslo.

 

Norwegian Energy med demo i Bunnpris butikk i Trøndelag

 

Fin plassering i Spar butikk (Bergen)

 
 

2. Utvikling av nye produkter

Vi jobber bla. sammen med Nofima og et bredt spekter av norsk oppdrettsnæring om utvikling av nye, sunne varianter slik at vi kan utnytte råstoffer som ellers risikerer å bli ubrukt og utnytter fisken 100%.

For hektiske kontordager utvikler vi også en tablett som smaker godt, og gir "instant energy" og bedre helse.

 
 

3. Hovepersonene på laget

Kaptein Mads Bækkelund, med MBA fra Univeristy of Bath, er en av hovedpersonene i TV-seriene Oppdrag Sognefjorden og Oppdrag Nord-Norge som blir sendt på NRK1. Konseptet i TV-seriene er at Mads tar med seg kjente ekstremsportutøvere på båttur over flere uker, hvor de utfordrer seg selv og hverandre. TV-seriene slo godt an og blir sendt i over 20 land og det var under innspillingen av Oppdrag Nord-Norge idéen om sunn energidrikk oppsto. Mads observerte mye usunn drikk som ble konsumert hos utøverne, og bestemte seg for å gjøre noe med saken. Mads dro ned i båtens bysse og begynte å eksperimentere. Det har vært mye prøving og feiling med diverse råvarer og blandinger før vi har klart å finne den gode smaken som vi i dag tilbyr. Mads er i dag daglig leder for selskapene, men vil overlate roret til en bransjemann på nyåret 2023. https://www.linkedin.com/in/mads-b%C3%A6kkelund-54982618/

Følg Mads på Facebook

Det blir nå også valgt et nytt styre bestående av medeiere og industrielle samarbeidpartnere, allerede i dag finner du et fagteam bestående av oppdretter Ole Marius Farstad og kategorisjef Bjørn Christian Østrem i styret i Marin Energy AS.

Ole Marius Farstad

 
 

Flere på laget

Bjørn Vegard Øiungen, ny daglig leder, LinkedIn

Susanne Brennholm, ernæring

Sverre Svendsen, kontoret i Tromsø

Morgan Mackay, social media team, film foto og promotering

Alex Baker, social media team, film foto og promotering

 


Jokke Sommer var en av utøverne som deltok i begge TV-seriene. Mads og Jokke fikk god kontakt under innspillingen og har tatt vare på den gode stemningen seg i mellom. Jokke er i dag med å fronte Norwegian Energy gjennom basehopp. Han er en rå idrettsutøver som vi er veldig stolte av å samarbeide med, her kan du se hvorfor Jokke bestemte seg for å hoppe over til sunn, norsk energi fra Norwegian Energy. Sammen reiser denne duoen innimellom rundt og fronter selskapet vårt gjennom blant annet å lage kule, profesjonelle filmsnutter og snakke med andre ekstremsportutøvere og gründere.

 
 

Vi oppretter også en “Fjord Explorer Klubb”, dette innebærer at vi vil lage en app hvor man kan samle poeng man får ved å kjøpe Norwegian Energy. Disse poengene vil man motta ved å skanne en QR-kode inni boksen, som deretter kan benyttes som delbetaling og få "merchandise" og/eller dra på explorer cruise i fjordene. (Under utvikling). Dette vil gjøre det ekstra attraktivt for samarbeidende utenlandske bryggerier og jobbe sammen med oss.

 

Ekstremsport miljøet på Voss og http://www.skydivevoss.no/ har kuttet ut all syntetisk energi drikk og gått over til Norwegian Energy.  

Besøk også vår YouTube-kanal for å se flere av produksjonene våre.


4. Lokale arbeidsplasser

For oss er det viktig med lokal produksjon og lokale arbeidsplasser, det er derfor vi produserer Norwegian Energy hos Arendals bryggeri, og bygger fabrikk i Nord-Norge. Vårt hovedkontor er sentralt plassert i Tromsø sentrum på FLOW.

 
 
 
 
 

5. Profesjonell, strukturert og transparent økonomi

Regnskapsfører er www.storetvedt.no. Partnere og medeiere får 24/7 tilgang til regnskap hvis det er ønskelig, og rapporter sendes ut jevnlig.

Partnerne møtes 1 gang i året på Explorer cruise i Lofoten med Mads Bækkelund som Kaptein.

 

Ekte folkefinansiering

I motsetning til folkeinvesterings-plattformer, som tar 5-10% av pengene dine pluss et større kontantgebyr til administrasjon, går her 100% av pengene dine direkte til selskapet du investerer i. Du får umiddelbar tilgang til ledelsen og kan stille de spørsmålene du vil og du blir en del av teamet, aktiv eller passiv. Selskapet skylder ingen skatter eller avgifter og du investerer i selskapet Norwegian Energy AS.

Sjekk denne videoen med mer informasjon om energidrikker og her

RING ELLER SKRIV TIL MADS HVIS DU HAR SPØRSMÅL:

Selskapet har 3.087.148 aksjer A 20,- 

E-Post: Mads@norwegianenergy.com telefon 92163985

Historie

Eventyret Norwegian Energy startet under innspillingen av den ikoniske NRK TV-serien Oppdrag Sognefjorden, der Kaptein Mads tar med seg ekstremsportutøvere og skikjørere på båten Fjord Visjon flere steder i Sognefjorden der utøverne utfordrer fjell og natur. Serien ble en suksess I over 20 land, men Mads hadde også en annen tanke. Hvorfor gikk så mange deltakere rundt å helte i seg usunn, syntetisk energidrikk?

Her kan du se TV seriene: https://norwegianenergy.com/pages/our-extreme-sport-series

Senere la Mads ut på nye eventyr med ekstremsportutøvere og skikjørere, denne gangen med oppdrag Nord-Norge. Også her la Mads merke til at utøverne drakk usunn, syntetisk energidrikk. Dette var da vel ikke veldig godt for helsen, og kan det være et marked for sunn energi?

Den første energidrikken ble til i byssen på båten til Mads. Med ferske epler, gulrøtter og ingefær. Prøveflasker ble tappet på , http://www.balholm.no som Ekstremsport Limonade, men, slo ikke an blant ungdommen. Mads måtte tilbake til kjøkkenbenken. Koden ble knekt med blandinger av jordbær, bringebær og eple med tilkokt yerbamate te som energikilde. Samme te type som det Argentinske landslaget drikker før og under kampene! Kombinasjonen skapte en velsmakende, sunn blanding som passer for de som ønsker en drikk basert på rene råvarer som gir sunn energi god næring og bedre helse. Drikken endret navn til Norwegian Energy, og er nå tappet på gjenvinnbare aluminiums bokser.

 

Hvordan boksen ser ut i dag

Cocktail

Vi har også lansert et spesielt samarbeide med verdens nordligste destilleri“ BIVROST nord av Tromsø, hvor vi har utviklet en helt spesiell jordbær Gin cocktail med 4,7 % alkohol med arbeids tittel: “always after ski”. Bivrost er ellers kjent for sin pris belønte whisky som oppnår stor anerkjennelse, selv i selskap med sine mer berømte skotske brødre. Sammen med Bivrost har vi et program hvor vi oppsøker skisteder med en drink meny, og vi opplever at “arktisk kollagen med vodka” kan bli en trend drink. Det populære utestedet https://www.kafe.pust.io/ i Tromsø selger gjerne 150 drinker på en helg, og vi har leveringer der hver uke.

 
 
 

Always Afterski

Under ser du hvordan vi ser for oss at den nye etiketten skal se ut. Med slagordet “ALWAYS AFTERSKI” har vi som mål om å være ledene drikken på norske skisteder.

 

E-Post: Mads@norwegianenergy.com telefon 92163985